Palvelutarjonta

(Kaikkiin hintoihin lisätään ALV 24%)

PalvelukuvausHinta
Tilintarkastus / toiminnantarkastus
Pienten asunto-osakeyhtiöiden ja yhdistysten tilintarkastuspalvelut (toiminnantarkastus).
Jos tarve ilmenee, otahan rohkeasti yhteyttä!
Alkaen 119 €/tarkastus
Kirjanpito
Mistä alkaa kirjanpito? Tositteista.

Mitkä ihmeen tositteet? No ne ovat niitä kuitteja ja laskuja, joista haluat mielellään eroon.

Miten niistä pääsee eroon? Kaikkein helpoiten se hoituu ottamalla Procountor Taloushallinto sekä Procountor Mini tai eTasku käyttöön. Näistä annan mielelläni lisätietoa.

Mitä nämä kaikki on? Nämä kaikki ovat sähköisen taloushallintokokonaisuuden osia, jotka taipuvat todella monen eri käyttäjän tarpeisiin. Yksinyrittäjälle yrityksen muodosta riippumatta, sopii parhaiten Procountor Solo. Kysy minulta!

Mitä hyötyä minulle siitä on? Sinä saat vähintäänkin seuraavat edut:
kuvaamasi kuitit saapuvat suoraan ohjelmaan ja säilyvät siinä -> kuvaa ja heitä roskiin,
– maksat saapuvat laskut vain parin klikkauksen avulla -> ei enää viitenumeroiden näpyttelyä,
– tiliote tulee ohjelmaan automaattisesti -> ei enää tulostamista tai lähettämistä,
– raportit ovat ajantasaiset ja aina saatavilla -> yrityksesi talouden seuranta helpottuu.

Älä arkaile ja ota yhteyttä heti!
Procountor Taloushallinto alkaen 19 €/kk

Procountor Mini 5,90 €/kk

eTasku alkaen 6,90 €/kk (Basic)

Procountor Solo 29 €/kk

Kirjanpito alkaen 39 €/kk
Laskutus
Laskutus on mukava osa työtä siinä mielessä, ettei ilman sitä tule tiliäkään. Välillä se kuitenkin voi tuntua ylivoimaisen rasittavalta. Tuntuuko sinustakin? Lähetä päiväkirjasi tai muistiinpanosi kirjanpitäjällesi ja hän hoitaa loput:
– laatii laskut puolestasi ja lähettää eteenpäin edullisimmalla saatavilla olevalla tavalla,
– huomauttaa asiakasta erääntyneestä laskusta (tarvittaessa yhteistyössä perintätoimiston kanssa),
– laskujen ”kopiot” ovat heti nähtävissä ohjelman etusivulla
,
myyntireskontra on jatkuvasti ajan tasalla.
Laskutukseen liittyen voit kysyä tästä.
Alkaen 5-7 €/lasku
Palkanlaskenta
Sinulla on työntekijöitä ja heidän asiansa pitää hoitaa myös. Jos et itse ehdi tai pysty, niin minulta saat apua:
– palkkojen laskennassa,
– matka- ja kululaskujen laadinnassa,
– palkkatietojen toimittamisessa eri tahoille,
– työnantajasuoritusten hoitamisessa
.
Kaikki nämä ja tarvittaessa myös muuta palkkoihin ja työntekijöihin liittyvää vain puhelinsoiton tai viestin päässä. Ota yhteyttä!
Alkaen 9 €/hlö/kk
Viranomaisasiointi
Sana ”viranomainen” saattaa nostattaa meissä ihmisissä hyvinkin voimakkaita tunteita. Tietenkin omasta kokemuksesta riippuen. Harvempi kuitenkin pitää viranomaisasiointia kovinkaan houkuttelevana. Luetko myös itsesi viimeksi mainittujen joukkoon? Sitten olet oikeassa osoitteessa.
Minulle se on tuttu ja rutiininomainen asia, joten voit halutessasi jättää hoidettavakseni:
– veroilmoitukset
– tilinpäätöksen laatimisen
– osinkoilmoitukset
– kaupparekisterimuutokset
– palkansaajien ulosotot
– eläke- ja tapaturma- ym. asiat
ja jatkaa itse omien askareittesi parissa.
Mikä estää sinua ottamasta yhteyttä heti? Soita 050-5221212 tai laita viestiä.
Tuntihinta 59 €/h; tilinpäätökset ja veroilmoitukset 89 €/h
Lähetä tarjouspyyntö, kysy lisätietoja, tiedustele palvelun saatavuutta lähettämällä yhteystietosi ->TÄSTÄ

Asiakkaani kertovat:

Yhteistyössä:

Ota minuun yhteyttä tai tutustu itse klikkaamalla logoa:

Verouutiset tarjoaa: